Selasa, 9 September 2014

Peluang Shaklee ** BISNES

Edit Posted by with No comments
Sebaik sahaja seseorang itu menjadi ahli berdaftar dan mendapat ID, dia layak untuk menjalankan perniagaan Shaklee dan layak mendapatkan produk Shaklee pada harga ahli, DN.

Pelan jualan Shaklee adalah program unik di mana faedah kewangan dan insentif diberikan sebagai ganjaran untuk pencapaian seseorang sebagai Pengedar Bebas Shaklee.

Faedah khas akan diberikan kepada pengedar yang berkelayakan. Shaklee juga menyediakan faedah yang lebih menarik kepada Pemimpin Jualan untuk setiap pencapaian yang dicapai ketika menjalankan bisnes Shaklee.

Di bawah pelan jualan Shaklee, pengedar (ahli berdaftar) boleh menjalankan perniagaan dan pendapatan yang diperoleh berdasarkan:
  • Untung runcit
  • Bonus peribadi berdasarkan jualan kumpulan pengedar
  • Bonus kepimpinan yang pengedar terima untuk jualan yang dibuat oleh Pemimpin Jualan dalam kumpulan tajaan pengedar, sehingga maksimum enam level
  • Program insentif istimewa
  • Program subsidi kereta 
  • Promosi berkala seperti yang diumumkan syarikat

Kebanyakan ahli berdaftar Shaklee terdiri daripada mereka-mereka yang telah menggunakan sendiri produk Shaklee dan telah merasai keberkesannya dalam membantu mereka mendapatkan kesihatan yang lebih baik. Ada juga yang menjadi ahli setelah melihat ahli keluarganya kerap membeli produk Shaklee untuk kegunaan sendiri dan perubahan yang positif pada tahap kesihatan. Malah saya sendiri tertarik dengan produk Shaklee sebelum menjadi ahli.

Jika anda mempunyai keinginan untuk berbisnes dengan Shaklee secara serius, selain mendapat "financial freedom", anda juga mendapat kebebasan dengan masa kerana dalam bisnes ini anda tidak terikat dengan sesiapa. Anda adalah bos kepada bisnes anda sendiri dan anda yang menentukan hala tuju bisnes anda.

                                            PELUANG BERNIAGA DENGAN SHAKLEE

0 ulasan:

Catat Ulasan