Jumaat, 17 Oktober 2014

Status Halal Produk Shaklee

Edit Posted by with No comments
Sebelum saya melibatkan diri dengan Shaklee, persoalan ini timbul di fikiran saya. Saya yakin pasti ada yang tertanya-tanya sama ada produk Shaklee ini HALAL atau TIDAK, sama seperti saya sebelum mengenali Shaklee. Namun kini saya yakin dengan status HALAL produk Shaklee di Malaysia.

Jawapan:  YA. PRODUK SHAKLEE DI MALAYSIA DISAHKAN HALAL


Di bawah dilampirkan sijil halal produk Shaklee yang dikeluarkan oleh ISA

Sijil halal Shaklee 2014, oleh ISA


Ada yang tertanya-tanya siapa ISA??
Ini jawapan untuk persoalan anda

ISA - Islamic Services of America






Apa itu ISA  <--- klik untuk info lanjut
ISA adalah sebuah badan yang bertanggungjawab ke atas status halal produk-produk keluaran Amerika. 


Akreditasi Halal ISA juga diiktiraf oleh JAKIM (Jabatan Kemajuan Islam Malaysia) 
Halal Malaysia  <--- klik untuk info lebih lanjut

 
ISA diiktiraf oleh JAKIM

Semoga perkongsian ini dapat menjawab segala pertanyaan dan persoalan anda serta menghilangkan rasa was-was anda tentang status halal produk Shaklee.

Produk Shaklee sentiasa selamat dan berkesan dan disahkan halal oleh badan yang bertanggungjawab.

0 ulasan:

Catat Ulasan